Program Antivirus podpora zaměstnanosti

Jak o příspěvek
požádat přes Datovku?

Podnikatel

Jak o příspěvek požádat přes Datovku?

Žádost o finanční příspěvek z programu ANTIVIRUS lze podat pouze elektronicky. S datovou schránkou to zvládnete rychle a jednoduše přímo z vašeho obýváku.

  1. Budete potřebovat datovou schránku fyzické osoby podnikající. Pokud ji ještě nemáte, můžete si ji jednoduše založit podle návodu zde.
  2. Na webu Ministerstva práce a sociálních věcí vyplňte krátký interaktivní formulář. Program Antivirus podpora zaměstnanosti - Vyplňte formulář
  3. Všechny pokyny najdete přímo ve formuláři. Na liště vlevo vidíte jednotlivé oblasti, které je třeba vyplnit – od identifikačních údajů, přes kontakty, číslo účtu, kam chcete podporu poslat a závěrečné prohlášení. K uložené žádosti se můžete kdykoli vrátit, není třeba ji vyplnit najednou.
  4. Po vyplnění žádosti a jejím uložení vygeneruje systém dva pdf soubory – Žádost a Dohoda. Oba soubory si uložte a stisknutím příslušného tlačítka „Přejděte na podání žádosti“. Program Antivirus podpora zaměstnanosti - Přejít na podání žádosti
  5. V kroku číslo 2 si rozklikněte způsob odeslání pomocí datové schránky a uložte si ID datové schránky adresáta. Program Antivirus podpora zaměstnanosti - Podání žádosti o příspěvek
  6. Jděte na www.mojedatovaschranka.cz a pomocí svých identifikačních údajů se přihlaste do datové schránky. Program Antivirus podpora zaměstnanosti - Identifikace
  7. Klikněte na „Napsat zprávu“, do vyhledávacího políčka vložte ID datové schránky úřadu z předchozího kroku a vyberte jej kliknutím na jeho název.
  8. Do předmětu napište „Antivirus“ a stiskněte „Pokračovat“.
  9. Nezapomeňte pomocí tlačítka „Nahrát soubor“ přiložit ke zprávě všechny potřebné dokumenty, tj. obě žádosti Antivirus a sken smlouvy o zřízení bankovního účtu nebo potvrzení banky, případně další dokumenty. V případě, že jako žadatelé nejste vedeni ve veřejném rejstříku, musíte přiložit také doklad prokazující právní formu žadatele, popřípadě doklad o zastupování. Přílohy nesmějí dohromady přesáhnout 20 MB.
  10. Ještě zkontrolujte, zda máte vše v pořádku a pak stačí kliknout na „Odeslat zprávu“. Program Antivirus podpora zaměstnanosti - Koncept zprávy
  11. Na základě vaší žádosti vám Úřad práce ČR odešle do vaší datové schránky podepsanou Dohodu, která byla součástí vámi odeslaného formuláře. Podpisem dohody ze strany ÚP ČR vzniká nárok na poskytnutí příspěvku.
  12. Pro získání podpory je třeba ještě vyplnit Měsíční vyúčtování a odeslat jej do datové schránky příslušného ÚP ČR. Postup je stejný jako v případě formuláře výše.
  13. Stejně jako samotná žádost o podporu, i měsíční vyúčtování se ÚP ČR odesílá až po skončení vykazovaného období. Za měsíc duben jej tak můžete odeslat až v květnu. Vyučování za měsíc březen klidně přiložte již k žádosti o podporu, nebo jej odešlete samostatně.
  14. A máte hotovo. Finanční podporu dostanete na základě měsíčních vyúčtování na bankovní účet, který jste uvedli v žádosti.

Další použití datové schránky

  • Výpisy z rejstříků
    ZOBRAZIT
    Výpisy z rejstříků
  • Sledování změn
    v katastru
    ZOBRAZIT
    Sledování změn v katastru
  • Upozornění na
    vypršení STK
    ZOBRAZIT
    Upozornění na vypršení STK
  • NYNÍ ZDARMA Levnější komunikace
    s firmami
    ZOBRAZIT
    Levnější komunikace s firmami